Atnaujinta: 2025 m. gegužės 28 d.
1.1. Šios bendrosios trumpalaikės automobilių nuomos sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja teisinius santykius tarp automobilių nuomos paslaugas teikiančio asmens, nurodyto šių Sąlygų 1.4.1. punkte, (toliau – Nuomotojas) ir paslaugų gavėjo – fizinio arba juridinio asmens (toliau – Klientas), kuriam Nuomotojas suteikia teisę laikinai naudotis automobiliu už atlygį.
1.2. Šios Sąlygos yra neatskiriama automobilių nuomos sutarties dalis ir taikomos visiems trumpalaikės automobilių nuomos sandoriams, sudaromiems per Nuomotojo interneto svetainę www.driveo.lt. Sutartis tarp Nuomotojo ir Kliento laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas, interneto svetainėje pateikdamas rezervaciją, pažymi, kad susipažino su šiomis Sąlygomis ir su jomis sutinka. Kai Klientas yra Vartotojas, ši sutartis laikoma sudaryta nuotoliniu būdu, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso bei Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatomis.
1.3. Klientas, rezervuodamas automobilį per interneto svetainę www.driveo.lt, patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis, jas supranta ir įsipareigoja jų laikytis.
1.4. Šiose Sąlygose vartojamos sąvokos:
1.4.1. Nuomotojas – UAB "Driveo", juridinio asmens kodas 307040484, buveinės adresas Sandraugos g. 20, LT-52100 Kaunas, kuris nuomoja transporto priemones trumpalaikiam naudojimui.
1.4.2. Klientas – fizinis ar juridinis asmuo, sudarantis trumpalaikės automobilių nuomos sutartį su Nuomotoju.
1.4.3. Vartotojas – fizinis asmuo, kuris sudaro nuomos sutartį ne su savo komercine, verslo, amato ar profesine veikla susijusiais tikslais. Šiems asmenims taikomos Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatos.
1.4.4. Automobilis – Nuomotojui priklausanti arba jo teisėtai valdoma transporto priemonė, kuri yra siūloma trumpalaikei nuomai pagal Kliento pasirinktą rezervaciją.
1.4.5. Darbo valandos – laikotarpis nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:00 iki 18:00 val. Lietuvos laiku, išskyrus valstybines šventes. Automobilio atsiėmimas ar grąžinimas ne darbo valandomis gali būti apmokestintas papildomai.
1.4.6. Nuomos kaina – pagrindinis Kliento mokėtinas atlygis už pasirinktą nuomos laikotarpį, kuris priklauso nuo automobilio kategorijos, trukmės, papildomų paslaugų ir kitų individualių pasirinkimų. Kaina nurodoma interneto svetainėje rezervacijos metu.
1.4.7. Papildomos paslaugos – Kliento rezervacijos metu pasirinkti papildomi pasiūlymai, tokie kaip pilnas draudimas (be franšizės), papildomi kilometrai, vaikiška kėdutė, automobilio pristatymas ar grąžinimas ne darbo valandomis ir kt., kurie yra apmokestinami papildomai, jeigu nenurodyta kitaip.
1.4.8. Asmens duomenys – bet kokia informacija, susijusi su fiziniu asmeniu, kurio tapatybė yra nustatyta arba gali būti nustatyta. Asmens duomenys, tokie kaip vardas, pavardė, kontaktinė informacija, vairuotojo pažymėjimo duomenys, mokėjimo informacija ir kt., yra tvarkomi vadovaujantis galiojančiais asmens duomenų apsaugos teisės aktais ir Nuomotojo Privatumo politika.
1.4.9. Užstatas – grąžintinas Kliento mokėjimas, laikinas saugumo garantas už automobilio grąžinimą tinkamos būklės, kuro lygį, švarą, kelių eismo taisyklių laikymąsi ir kitus šiose Sąlygose nustatytus įsipareigojimus. Užstatas gali būti sulaikytas arba sumažintas, jei nustatomi pažeidimai.
1.4.10. Sutartis – tarp Nuomotojo ir Kliento sudaroma trumpalaikės automobilių nuomos sutartis, kurią sudaro šiame dokumente įtvirtintos Bendrosios sąlygos bei Kliento rezervacijos metu pasirinktos individualios sąlygos.
1.5. Jei Klientas yra laikomas Vartotoju, bet kuri šių Sąlygų nuostata, kuri pažeidžia vartotojų teisių apsaugą reglamentuojančius teisės aktus, netaikoma tokia apimtimi, kuri prieštarauja privalomosioms teisės aktų normoms. Tokiu atveju taikomos teisės aktų nuostatos.
1.6. Nuomotojas turi teisę keisti šias Sąlygas vienašališkai, paskelbdamas naują Sąlygų redakciją interneto svetainėje www.driveo.lt. Atnaujintos Sąlygos taikomos naujai sudaromiems nuomos sandoriams nuo jų paskelbimo dienos.
1.7. Kliento rezervacijos metu pasirinktos nuomos sąlygos, įskaitant nuomos laikotarpį, automobilio kategoriją, papildomas paslaugas (pvz., pilną draudimą, keliavimą į užsienį, automobilio plovimą), taip pat pateikti Kliento duomenys (vardas, pavardė, kontaktai, mokėjimo būdas ir kt.) laikomi sudėtinėmis individualios nuomos sutarties dalimis. Šios pasirinktos sąlygos kartu su šiomis Bendrosiomis sąlygomis sudaro visą nuomos sutartį tarp Nuomotojo ir Kliento.
1.8. Kliento pateikiami Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Nuomotojo patvirtinta Privatumo politika, su kuria Klientas supažindinamas teikdamas rezervaciją interneto svetainėje www.driveo.lt. Klientas patvirtina, kad susipažino su Privatumo politika ir sutinka su joje nurodytomis duomenų tvarkymo sąlygomis.
2.1. Automobilio nuomos rezervacija atliekama interneto svetainėje www.driveo.lt, užpildant pateiktą rezervacijos formą, kurioje Klientas pasirenka nuomos laikotarpį, automobilio kategoriją ar modelį, papildomas paslaugas, pateikia asmens duomenis ir kitą rezervacijai reikalingą informaciją.
2.2. Kliento tapatybė gali būti nustatoma naudojantis trečiųjų šalių paslaugomis ar kitais skaitmeniniais identifikavimo sprendimais, siekiant užtikrinti asmens, siekiančio pateikti Automobilio rezervaciją, tapatybę.
2.3. Pateikdamas rezervaciją, Klientas įsipareigoja:
2.3.1. pateikti teisingus ir aktualius asmens bei kontaktinius duomenis;
2.3.2. nurodyti tikslią pageidaujamą automobilio atsiėmimo ir grąžinimo datą, laiką ir vietą;
2.3.3. pasirinkti pageidaujamas papildomas paslaugas, jei tokias siūlo Nuomotojas;
2.3.4. susipažinti su šiomis Sąlygomis bei Privatumo politika ir patvirtinti sutikimą su jomis.
2.4. Sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas pateikia rezervaciją per interneto svetainę ir pažymi, kad sutinka su šiomis Sąlygomis, o Nuomotojas patvirtina rezervaciją Klientui elektroniniu paštu ar per interneto sistemą. Nuomotojas turi teisę nepatvirtinti rezervacijos, jei Klientas neatitinka reikalavimų, nėra galimo automobilio arba kyla pagrįstų abejonių dėl Kliento mokumo ar patikimumo.
2.5. Klientas, rezervuodamas automobilį, patvirtina, kad jis (ar papildomas vairuotojas) atitinka minimalius reikalavimus: yra ne jaunesnis kaip 20 metų amžiaus, turi ne trumpesnį kaip 2 metų galiojančio vairuotojo pažymėjimo stažą ir neturi galiojančių teisės vairuoti apribojimų. Nuomotojas turi teisę reikalauti pateikti atitinkamus dokumentus prieš perduodant automobilį.
2.6. Visi Kliento rezervacijos metu pateikti pasirinkimai (įskaitant automobilio modelį, laikotarpį, papildomas paslaugas, draudimo pasirinkimą ir kt.) laikomi individualiomis sutarties sąlygomis ir įgyja teisinį privalomumą nuo sutarties sudarymo momento.
2.7. Lietuvos Respublikos teritorijoje Klientui netaikomas ridos apribojimas naudojantis Automobiliu. Jei Klientas vyksta į užsienį, jis privalo tai pažymėti rezervacijos metu ir įsigyti papildomą paslaugą ("Keliausiu į užsienį"). Tokiu atveju taikomas ridos apribojimas – 600 km per parą, o kiekvienas viršytas 1 km apmokestinamas 0,07 EUR (7 ct) mokesčiu.
2.8. Jeigu Klientas nevykdo rezervacijoje ir/ar Sutartyje numatytų įsipareigojimų, arba jei Nuomotojui kyla pagrįstų abejonių dėl Kliento gebėjimo įvykdyti Sutartį, Nuomotojas turi teisę vienašališkai atsisakyti patvirtinti arba vykdyti rezervaciją, nepratęsti nuomos, taip pat susigrąžinti Automobilį anksčiau nei pasibaigus nuomos terminui.
2.9. Klientas, rezervuodamas Automobilį, privalo elektroniniu būdu pateikti Nuomotojui savo galiojantį vairuotojo pažymėjimą, patvirtinantį teisę vairuoti rezervuotos kategorijos transporto priemonę. Dokumento patikra atliekama per elektroninę asmens tapatybės nustatymo sistemą Ondato (www.ondato.com). Joks fizinis dokumentų pateikimas ar jų kopijų siuntimas nereikalingas.
2.10. Automobilį gali vairuoti tik Klientas, kuris atitinka šiose Sąlygose nustatytus reikalavimus. Jei Klientas yra juridinis asmuo, automobilį gali vairuoti tik įmonės darbuotojas, turintis teisę vairuoti įmonės transporto priemones ir įgaliojimą tai daryti. Klientas atsako už visus vairuotojo veiksmus, taip pat už galimą žalą ar pažeidimus, padarytus automobilio naudojimo metu.
2.11. Minimalus nuomos terminas – 24 valandos. Trumpesnis naudojimosi laikotarpis nekeičia bendros kainos.
2.12. Nuomos laikotarpis skaičiuojamas nuo rezervacijoje nurodyto nuomos pradžios laiko, nepriklausomai nuo to, kada Klientas faktiškai atsiima automobilį, ir baigiasi Klientui grąžinus automobilį Nuomotojui pagal šių Sąlygų 4 skyriuje nustatytą tvarką.
3.1. Klientas turi teisę atšaukti rezervaciją prieš automobilio perdavimą Klientui remiantis žemiau nurodytomis sąlygomis:
3.1.1. jei rezervacija atšaukiama likus daugiau nei 48 valandoms iki rezervacijos pradžios – grąžinama visa sumokėta suma;
3.1.2. jei rezervacija atšaukiama likus mažiau nei 48 valandoms, taikomas 50 % nuomos kainos dydžio atšaukimo mokestis;
3.1.3. jei Klientas neatvyksta atsiimti Automobilio ir apie tai nepraneša, laikoma, kad rezervacija anuliuojama be grąžinimo.
3.2. Klientas gali kreiptis dėl rezervacijos keitimo (datos, paslaugų, Automobilio) likus ne mažiau kaip 24 valandoms iki rezervacijos pradžios. Nuomotojas pasilieka teisę patenkinti ar atmesti pakeitimo prašymą, priklausomai nuo automobilių prieinamumo.
3.3. Klientas gali pateikti prašymą dėl rezervacijos pratęsimo, tačiau galimybė ją pratęsti priklauso nuo Automobilio prieinamumo ir laikoma galiojančia tik gavus Nuomotojo patvirtinimą.
3.4. Nuomotojas turi teisę atšaukti Kliento rezervaciją šiais atvejais:
3.4.1. jei Klientas pateikė klaidingą ar neišsamią informaciją;
3.4.2. jei kyla pagrįstų abejonių dėl Kliento teisės vairuoti, mokumo ar ketinimo laikytis Sąlygų;
3.4.3. jei dėl force majeure aplinkybių (pvz., gedimo, avarijos, vagystės) nėra galimybės perduoti rezervuoto Automobilio.
3.5. Nuomotojas atšaukia rezervaciją ir vienašališkai nutraukia Sutartį be atskiro įspėjimo, jeigu Klientas neatvyksta pasiimti automobilio per 24 (dvidešimt keturias) valandas.
3.6. Jeigu Nuomotojas atšaukia rezervaciją dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Kliento, visa sumokėta suma grąžinama Klientui ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, nebent Šalys susitaria dėl kito sprendimo (pvz., kito automobilio, kitos datos ar kompensacijos).
4.1. Automobilis perduodamas Klientui ir grąžinamas Nuomotojui rezervacijoje nurodytu laiku ir vietoje. Tiksli perdavimo ir grąžinimo vieta bei laikas nustatomi rezervacijos formoje, kurią Klientas patvirtina. Automobilio perdavimas Klientui laikomas įvykusiu, kai Klientas patvirtina rezervaciją ir pradeda naudotis automobiliu. Grąžinimas laikomas įvykusiu nuo momento, kai Klientas palieka Automobilį rezervacijoje nurodytoje vietoje.
4.2. Po Automobilio grąžinimo Nuomotojas (ar jo įgaliotas atstovas) per Driveo sistemą internetinėje svetainėje www.driveo.lt atlieka automobilio patikrą – fiksuoja defektus, nešvarumus, trūkstamus priedus ar kitus neatitikimus, pateikdamas fotofiksaciją ir pažymėdamas juos sistemoje. Toks grąžinimo įforminimas laikomas Automobilio grąžinimo aktu. Jei nustatomi pažeidimai ar neatitikimai, Nuomininkui gali būti taikomos šioje Sutartyje nustatytos atsakomybės priemonės.
4.3. Automobilis Klientui pateikiamas techniškai tvarkingas, švarus iš išorės ir vidaus, su pilnu degalų baku, su visais privalomaisiais priedais (pvz., automobilio dokumentais, draudimo liudijimu, atsarginiu ratu, vaistinėle ir kt.).
4.4. Klientas privalo prieš pradėdamas naudotis Automobiliu apžiūrėti jo išorę ir vidų bei per Driveo platformą pažymėti matomus defektus, įkeldamas atitinkamas nuotraukas. Jeigu iki važiavimo pradžios Klientas nepažymi jokių defektų, laikoma, kad Automobilis priimtas be defektų.
4.5. Automobilio perdavimas nėra įforminamas rašytiniu aktu – visa perdavimo eiga, įskaitant defektų fiksavimą, vyksta elektroniniu būdu Driveo sistemoje.
4.6. Klientas įsipareigoja grąžinti automobilį tokios pačios būklės, kokios jis buvo perduotas, atsižvelgiant į natūralų nusidėvėjimą, kaip tai suprantama pagal šių Sąlygų 4.14. punktą. Kartu turi būti grąžinti visi automobilio priedai, dokumentai, raktai. Automobilis turi būti švarus, o degalų bako lygis – toks pat, kaip perdavimo metu, jei nenurodyta kitaip.
4.7. Grąžindamas Automobilį, Klientas privalo:
4.7.1. užrakinti automobilį naudodamasis Driveo sistemos funkcionalumu (t. y. per mobiliąją aplikaciją arba interneto svetainę);
4.7.2. palikti automobilio raktą salone (viduje);
4.7.3. palikti Automobilį tik rezervacijoje nurodytoje vietoje.
Šių sąlygų nesilaikymas (pvz., raktas nepaliktas, Automobilis neužrakintas arba paliktas netinkamoje vietoje) laikomas pažeidimu, dėl kurio Klientui gali būti taikoma 50 EUR dydžio fiksuota bauda.
4.8. Kartu su automobiliu Nuomotojas Klientui perduoda automobilio užvedimo raktą (arba raktus), automobilio registracijos liudijimą, privalomosios techninės apžiūros dokumentą, transporto priemonių valdytojų įprastinės civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimo kopiją ir draudimo taisykles. Automobilio grąžinimo metu Klientas privalo juos grąžinti Nuomotojui.
4.9. Jei Klientas grąžina automobilį be pilno degalų bako, taikomas papildomas mokestis – [2] EUR už litrą degalų. Kuro kiekis apvalinamas 5 litrų tikslumu Nuomotojo naudai, nebent nurodyta kitaip.
4.10. Pasibaigus nuomos laikotarpiui, grąžinant Automobilį Nuomotojui, Klientas privalo užtikrinti, kad Automobilio vidus būtų visiškai išvalytas (be šiukšlių, dėmių, asmeninių daiktų ir kvapų), o Automobilio išorė būtų tokios būklės, kokia buvo perduodant Automobilį, nebent Klientas rezervacijos metu įsigyja papildoma paslaugą "Automobilio plovimas". Jeigu šis įsipareigojimas nevykdomas, Klientui gali būti taikomi papildomi Automobilio plovimo ar salono valymo mokesčiai.
4.11. Jei Klientas vėluoja grąžinti Automobilį ilgiau nei 3 valandas nuo rezervacijoje nurodyto laiko, laikoma, kad automobilis negrąžintas laiku, ir taikoma šių Sąlygų 7.11 punkte nustatyta atsakomybė.
4.12. Jei Klientas negrąžina Automobilio per 24 valandas nuo rezervacijoje nurodyto grąžinimo termino pabaigos ir apie tai nepraneša Nuomotojui, Nuomotojas turi teisę kreiptis į policiją dėl Automobilio galimos vagystės.
4.13. Vertinant automobilio būklę nuomos laikotarpio pabaigoje, Nuomotojas vadovaujasi Lietuvos autoverslininkų asociacijos parengta "Natūralaus ir nenatūralaus automobilio nusidėvėjimo įvertinimo atmintine", kuri laikoma neatskiriama šių Sąlygų dalimi. Klientas, sudarydamas sutartį, laikomas susipažinusiu su šia atmintine. Aiškumo dėlei Šalys pažymi, kad natūraliu nusidėvėjimu nėra laikomi šie pažeidimai (įskaitant, bet neapsiribojant):
4.13.1. kėbulo įbrėžimai ar įlenkimai;
4.13.2. salono dėmės, plyšimai, apdegimai;
4.13.3. sugadinti ratlankiai, padangos;
4.13.4. žibintų, vidaus apdailos detalių įskilimai;
4.13.5. išsilieję skysčiai, purvas salone.
5.1. Klientas privalo naudotis automobiliu atsakingai, laikydamasis šių Sąlygų, Kelių eismo taisyklių bei automobilio gamintojo rekomendacijų.
5.2. Klientas privalo:
5.2.1. naudoti automobilį tik pagal jo tiesioginę paskirtį;
5.2.2. saugoti automobilį nuo vagystės, vandalizmo ir kitų rizikų;
5.2.3. visada užrakinti automobilį ir, jei įrengta, įjungti signalizaciją;
5.2.4. saugoti automobilio dokumentus ir raktus nuo trečiųjų asmenų;
5.2.5. reguliariai tikrinti tepalų lygį, aušinimo skystį, padangų slėgį bei kitus būtinus eksploatacinius parametrus.
5.3. Klientui draudžiama:
5.3.1. perduoti automobilį naudotis tretiesiems asmenims, išskyrus rezervacijoje nurodytą Papildomą vairuotoją;
5.3.2. naudoti automobilį mokamam keleivių ar krovinių pervežimui, ar bet kokiai kitai veiklai, kurios metu automobilis naudojamas kaip pajamų šaltinis;
5.3.3. dalyvauti lenktynėse, sportiniuose ar eismo įgūdžių bandymuose;
5.3.4. naudoti automobilį nusikalstamiems veiksmams, kontrabandai, pavojingų ar draudžiamų medžiagų gabenimui;
5.3.5. naudoti automobilį bekele, važiuojant vandeniu, ant užšalusių vandens telkinių ar kitoje keliams nepritaikytoje dangoje;
5.3.6. naudoti automobilį mokymui vairuoti;
5.3.7. pernuomoti automobilį tretiesiems asmenims (tiek už atlygį, tiek neatlygintinai);
5.3.8. vilkti kitus automobilius, priekabas ar daiktus, jei tai nenumatyta automobilio techninėse charakteristikose;
5.3.9. automobilyje rūkyti;
5.3.10. važiuoti apsvaigus nuo alkoholio (daugiau kaip 0,00 promilės), narkotinių ar psichotropinių medžiagų, stiprių medikamentų, galinčių paveikti reakciją ar budrumą;
5.3.11. bandyti keisti, ištrinti ar kitaip paveikti automobilio sistemas. Už tyčinį sistemos pažeidimą taikoma 1000 EUR bauda, kuri yra laikoma minimaliais neįrodinėtinais Nuomotojo nuostoliais.
5.4. Sąlygų 5.3. punkte nurodytų draudimų pažeidimas yra laikomas esminiu Sutarties pažeidimu, dėl kurio Nuomotojas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį.
5.5. Nuomotojas turi teisę:
5.5.1. vienašališkai nutraukti Kliento teisę naudotis automobiliu ir atsiimti jį bet kuriuo metu Kliento sąskaita, jeigu Klientas pažeidžia šias Sąlygas ar veikia taip, kad gali kilti grėsmė Nuomotojo turtui ar tretiesiems asmenims;
5.5.2. nuotoliniu būdu blokuoti automobilio užvedimo sistemą, jei Klientas nevykdo savo įsipareigojimų arba praleidžia nuomos laikotarpį be suderinimo su Nuomotoju.
5.6. Klientas atsako už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus, susijusius su automobilio naudojimu nuomos laikotarpiu, taip pat už visus pažeidimus, padarytus Papildomų vairuotojų ar kitų asmenų, kuriems Klientas leido naudotis automobiliu.
5.7. Automobiliui sugedus ar patekus į eismo įvykį, Klientas privalo nedelsdamas informuoti Nuomotoją telefonu ar el. paštu, nurodytu interneto svetainėje, ir negali savavališkai pradėti remonto. Gedimai gali būti šalinami tik Nuomotojo nurodytame ar suderintame servise. Nuomotojas, atsižvelgdamas į situaciją, gali suteikti techninę pagalbą arba organizuoti automobilio pakeitimą kitu tos pačios ar artimiausios klasės automobiliu.
5.8. Klientui draudžiama keisti automobilio detales, komponentus, atlikti bet kokius perdarymus ar modifikacijas be Nuomotojo išankstinio rašytinio sutikimo.
5.9. Visi kelių, stovėjimo ar kiti administraciniai mokesčiai, taip pat baudos už Kelių eismo taisyklių ar kitų teisės aktų pažeidimus, tenka Klientui, net jei jie nustatomi pasibaigus nuomos terminui.
5.10. Automobilyje gali būti įdiegta GPS (globalinė padėties nustatymo sistema) sistema, skirta apsaugos ir logistikos tikslais. Klientas, sudarydamas nuomos sutartį, susipažįsta, kad Nuomotojas gali naudoti šią informaciją tik teisėto intereso tikslais, susijusiais su nuomos vykdymu ir transporto priemonės valdymu.
5.11. Gyvūnus automobilyje leidžiama vežti tik transportavimo krepšiuose arba su Nuomotojo išankstiniu sutikimu. Pažeidus šią sąlygą, gali būti taikomas papildomas automobilio salono valymo mokestis.
6.1. Nuomos kaina apskaičiuojama Kliento rezervacijos metu pagal pasirinktą Automobilio kategoriją, nuomos trukmę ir papildomas paslaugas. Nuomos kaina nurodoma Klientui prieš pateikiant galutinę rezervaciją.
6.2. Klientas privalo sumokėti visą nuomos kainą ir Užstatą prieš atsiimdamas automobilį. Mokėjimas atliekamas elektroniniu būdu per Nuomotojo nurodytą mokėjimo platformą ar kitais leidžiamais būdais, nurodytais svetainėje www.driveo.lt.
6.3. Užstato dydis yra nurodomas rezervacijos metu ir yra skirtas Nuomotojo interesų apsaugai: padengti galimai padarytą žalą, papildomas išlaidas ar pan. Užstatas grąžinamas Klientui per 3 darbo dienas nuo Automobilio grąžinimo, jei nebuvo nustatyta šių Sąlygų pažeidimų ar papildomų mokėtinų sumų.
6.4. Į nuomos kainą įskaičiuojama:
6.4.1. transporto priemonės nuomos mokestis;
6.4.2. civilinės atsakomybės privalomasis draudimas;
6.4.3. standartinis techninis aptarnavimas.
6.5. Klientas privalo papildomai apmokėti:
6.5.1. kuro papildymo mokestį, jei automobilis grąžinamas su mažesniu nei perdavimo metu kuro lygiu;
6.5.2. papildomas paslaugas, tokias kaip pilnas draudimas, papildomi kilometrai, automobilio pristatymas ne Darbo valandomis ir kt., jeigu jos buvo pasirinktos rezervacijos metu;
6.5.3. baudas, rinkliavas ir kitas su automobilio naudojimu susijusias išlaidas, jeigu jos buvo patirtos nuomos laikotarpiu (pvz., kelių mokesčius, stovėjimo mokesčius ir pan.);
6.5.4. automobilio salono valymo mokestį, jei grąžintas automobilis yra nešvarus ar pažeidžia draudimą rūkyti ar vežti gyvūnus;
6.5.5. kompensaciją už nuostolius ar žalą, jei padaryta žala ar pažeidimas viršija natūralaus nusidėvėjimo ribas.
6.6. Juridiniams asmenims, pateikusiems teisingus įmonės rekvizitus rezervacijos metu, sąskaita faktūra išrašoma ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo.
7.1. Klientas yra visiškai atsakingas už automobilį nuo jo perdavimo momento iki grąžinimo Nuomotojui, įskaitant ir atvejus, kai automobilis negrąžintas laiku.
7.2. Klientas atsako už:
7.2.1. automobilio, jo dalių ir priedų sugadinimą, praradimą ar vagystę;
7.2.2. žalą, padarytą dėl eismo įvykių ar netinkamo naudojimo;
7.2.3. trečiųjų asmenų ar Papildomų vairuotojų padarytą žalą;
7.2.4. draudimo negaliojimą dėl Kliento veiksmų (pvz., pabėgimo iš įvykio vietos, nepranešimo apie įvykį, neblaivumo ir pan.);
7.2.5. automobilio konfiskavimą, sulaikymą ar kitų teisių į jį apribojimą dėl Kliento veiksmų ar neveikimo.
7.3. Klientas privalo pateikti teisingus duomenis (asmens dokumentą, vairuotojo pažymėjimą, įmonės rekvizitus ir pan.). Už neteisingai pateiktą informaciją Klientas atsako pagal įstatymus ir šias Sąlygas.
7.4. Tais atvejais, kai žala ar nuostoliai atsiranda dėl Kliento kaltės, netinkamo automobilio naudojimo ar šių Sąlygų pažeidimo, Klientas įsipareigoja atlyginti Nuomotojui:
7.4.1. remonto ar keitimo išlaidas;
7.4.2. nuostolius dėl automobilio negalėjimo naudoti;
7.4.3. transporto priemonės rinkos vertės sumažėjimą, jei žala esminė;
7.4.4. administracines išlaidas, susijusias su žalos vertinimu ar dokumentų parengimu;
7.4.5. ne mažesnę kaip 120 EUR kompensaciją už pamestus ar pažeistus raktus, dokumentus ar kitus priedus.
7.5. Netinkamu automobilio naudojimu laikomas ir važiavimas be pakankamo tepalų lygio, perkaitinimas, važiavimas su per mažai oro padangose, mechaninės pavarų dėžės ar variklio pažeidimai dėl eksploatacinių reikalavimų nesilaikymo.
7.6. Jeigu įvykis pripažįstamas draudiminiu ir Klientas laikėsi visų pranešimo ir bendradarbiavimo pareigų, atsakomybė Klientui taikoma tik išskaitos (franšizės) dydžiui, arba netaikoma visai, jei buvo įsigytas papildomas draudimas. Žalos atveju Nuomininkas įsipareigoja padengti remonto išlaidas arbą išskaitą (franšizę), priklausomai kuri suma yra mažesnė.
7.7. Jei Klientas įsigijo papildomą draudimą (pvz., pilną draudimą su 0 EUR franšize), jo atsakomybė dėl žalos apribojama pasirinktos draudimo opcijos sąlygomis. Franšizės dydis ir taikymo principai nurodomi rezervacijos metu.
7.8. Klientas privalo apie eismo įvykį, žalą ar kitą draudiminį įvykį pranešti Nuomotojui ne vėliau kaip per 1 darbo dieną. Nepranešus arba veikusius aplaidžiai, laikoma, kad draudimo apsauga negalioja ir Klientas atsako visa apimtimi.
7.9. Klientas privalo imtis visų protingų veiksmų, galinčių sumažinti Nuomotojui galinčius atsirasti nuostolius.
7.10. Jei Nuomininkas praleidžia bet kokios pagal Sutartį mokėtinos sumos mokėjimo terminą, už kiekvieną uždelstą dieną moka Nuomotojui 0,02% dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną.
7.11. Jei Klientas negrąžina automobilio laiku ir vėluoja ilgiau nei 3 (tris) valandas po nustatyto grąžinimo termino, Klientui taikomos netesybos – vienos dienos nuomos kaina + 50 EUR už kiekvieną pavėluotą dieną, nepriklausomai nuo to, kiek valandų per tą dieną automobilis faktiškai buvo naudojamas.
7.12. Klientas atsako už visas baudas, rinkliavas, kelių mokesčius, stovėjimo mokesčius ir kitus mokėjimus, patirtus automobilio naudojimo laikotarpiu, taip pat už Kelių eismo taisyklių ar kitų teisės aktų pažeidimus. Tai apima ir pažeidimus, apie kuriuos Klientas arba Nuomotojas sužino po automobilio grąžinimo.
7.13. Klientas įsipareigoja informuoti Nuomotoją apie visas jo žinomas baudas ar mokesčius, gautus nuomos metu.
7.14. Jeigu Nuomotojas gauna baudą, pranešimą apie pažeidimą ar kitą mokėjimo reikalavimą, susijusį su Kliento veiksmais nuomos laikotarpiu, Nuomotojas turi teisę:
7.14.1. perduoti Kliento duomenis atitinkamoms institucijoms;
7.14.2. iš Kliento reikalauti atlyginti sumokėtą baudą ar mokestį;
7.14.3. taikyti papildomą 20 EUR administravimo mokestį už kiekvieno pažeidimo ar mokesčio administravimą.
7.15. Nuomotojas neatsako už:
7.15.1. Kliento ar trečiųjų asmenų paliktą turtą automobilyje;
7.15.2. netiesioginius nuostolius (pvz., prarastas pajamas, kelionės plano sutrikimus ir kt.);
7.15.3. paslaugų neteikimą ar vėlavimą dėl force majeure aplinkybių (pvz., stichinės nelaimės, karas, epidemija, karantinas, valdžios ribojimai ir kt.).
8.1. Visi Nuomotojo automobiliai yra apdrausti:
8.1.1. privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu, kuris galioja pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
8.1.2. kasko draudimu, apimančiu žalą, atsiradusią dėl avarijos, vandalizmo, vagystės ar stichinių nelaimių, jeigu tokia draudimo apsauga nurodyta rezervacijos metu.
8.2. Kiekvienai nuomai taikomas standartinis išskaitos (franšizės) dydis – 300 EUR, kuris taikomas žalos ar vagystės atveju. Rezervacijos metu taip pat nustatomas ir Kliento sumokamas užstatas (depozitas). Klientui gali būti pasiūlyta galimybė įsigyti papildomą (pilną) draudimą, kuris sumažina išskaitos (franšizės) dydį iki 0 EUR. Tokiu atveju Klientas neatsako už žalos atlyginimą ar nuostolius, išskyrus atvejus, numatytus šių Sąlygų 6 skyriuje (pvz., jei žala kilo dėl draudimo sąlygas pažeidžiančių veiksmų).
8.3. Jei Klientas tinkamai įsigijo papildomą draudimą ir laikėsi šių Sąlygų, Kliento atsakomybė dėl žalos Nuomotojo automobiliui yra apribojama sumokėtu draudimo įnašu, ir papildomai jam netaikomi žalos atlyginimo reikalavimai, išskyrus atvejus, kai:
8.3.1. padaryta tyčinė žala;
8.3.2. Klientas veikė neteisėtai (pvz., vairavo apsvaigęs, pabėgo iš įvykio vietos);
8.3.3. Klientas nepranešė apie įvykį Nuomotojui ar policijai per nustatytą laiką;
8.3.4. Klientas nevykdė bendradarbiavimo pareigų su draudimo bendrove.
8.4. Įvykus eismo įvykiui, vagystei ar kitam draudiminiam įvykiui, Klientas privalo:
8.4.1. nedelsdamas apie įvykį informuoti policiją ir/ar kitas atsakingas institucijas;
8.4.2. ne vėliau kaip per 1 darbo dieną informuoti Nuomotoją;
8.4.3. pateikti reikalingus dokumentus, įvykio aplinkybes, liudininkų duomenis, foto ar vaizdo medžiagą, jei tokia yra.
8.5. Draudimo apsauga netaikoma, jeigu:
8.5.1. automobilį vairavo asmuo, neturintis teisės vairuoti arba nenurodytas rezervacijoje kaip vairuotojas;
8.5.2. automobilis naudotas sportinėms varžyboms, lenktynėms ar kitiems draudžiamiems tikslams;
8.5.3. buvo pažeistos esminės šių Sąlygų nuostatos, susijusios su saugumu, draudimu ar informavimo tvarka;
8.5.4. padaryta žala dėl netinkamos eksploatacijos (pvz., važiuota be alyvos, su per žemu padangų slėgiu ir pan.);
8.5.5. įvykis nepripažįstamas draudimo bendrove kaip draudiminis įvykis arba Klientas nepateikė privalomų dokumentų, reikalingų draudimo išmokai gauti.
8.6. Jei draudimo bendrovė atsisako išmokėti draudimo išmoką dėl Kliento kaltės, visa atsakomybė tenka Klientui.
8.7. Visų Nuomotojo automobilių naudotojams nuomos laikotarpiu suteikiama techninė pagalba kelyje 24/7. Ši paslauga teikiama visoje Lietuvos teritorijoje ir yra įskaičiuota į nuomos kainą, papildomas mokestis už ją netaikomas.
9.1. Nuomotojas turi teisę vienašališkai nutraukti Nuomos sutartį be išankstinio įspėjimo, jeigu Klientas:
9.1.1. iš esmės pažeidžia šias Sąlygas;
9.1.2. vėluoja grąžinti automobilį ilgiau nei 24 val. be išankstinio suderinimo su Nuomotoju;
9.1.3. pateikė neteisingą informaciją, susijusią su rezervacija, vairuotojo pažymėjimu ar mokėjimu;
9.1.4. neatsiskaito už suteiktas paslaugas ilgiau nei 10 kalendorinių dienų.
9.2. Klientui gavus pranešimą apie sutarties nutraukimą el. paštu ar SMS žinute, jis privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 1 darbo dieną, grąžinti automobilį kartu su visais dokumentais, rakteliais ir priedais į Nuomotojo nurodytą vietą.
9.3. Klientas turi teisę nutraukti Sutartį anksčiau laiko, tačiau:
9.3.1. nuomos mokestis už faktiškai naudotą laiką nėra grąžinamas.
9.3.2. jeigu tai padaroma iki rezervacijos pradžios, gali būti taikomas rezervacijos atšaukimo mokestis, kaip nurodyta šių Sąlygų 3 skyriuje.
9.4. Šalys taip pat gali nutraukti sutartį tarpusavio susitarimu.
10.1. Šios Sąlygos yra neatskiriama Sutarties dalis ir taikomos visiems Klientams, pateikusiems automobilio rezervaciją per svetainę www.driveo.lt.
10.2. Klientas, pateikdamas rezervaciją, patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis, suprato jas ir įsipareigoja jų laikytis.
10.3. Nuomotojas turi teisę bet kada atnaujinti ar pakeisti šias Sąlygas, paskelbdamas jų naują redakciją svetainėje. Atnaujintos Sąlygos taikomos naujoms rezervacijoms, pateiktoms po jų paskelbimo.
10.4. Visi ginčai ar nesutarimai tarp Kliento ir Nuomotojo sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisme.
1.5. Sąlygos sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Sąlygoms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
10.6. Kai Klientas yra Vartotojas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsniu, Vartotojas, manantis, kad Nuomotojas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, raštu gali kreiptis į Nuomotoją ir nurodyti savo reikalavimus, išskyrus atvejus, kai Vartotojas tiesiogiai kreipiasi į teismą. Vartotojas privalo kreiptis į Nuomotoją ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kurią Vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą. Nuomotojas neatlygintinai išnagrinėja Vartotojo kreipimąsi ir, jeigu nesutinka su Vartotojo reikalavimais, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai ar Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikia Vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos pridedamos prie Nuomotojo atsakymo Vartotojui. Tais atvejais, kai Nuomotojas netenkina Vartotojo reikalavimų arba juos tenkina iš dalies, Nuomotojo atsakyme pateikiama informacija apie vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektą, kompetentingą spręsti vartojimo ginčą.
10.7. Prašymą/skundą dėl paslaugos Vartotojas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 85 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).
UAB DRIVEO
Sandraugos g. 20, LT-52100 Kaunas
Į.k.: 307040494
PVM m. k.: LT100017426116
Swedbank: LT65 7300 0101 9066 9167
Mes naudojame slapukus, kad užtikrintume Jums geriausią patirtį mūsų svetainėje. Daugiau informacijos apie tai, kaip naudojame slapukus, rasite mūsų slapukų politikoje.
Spausdami Sutinku, Jūs sutinkate su mūsų slapukų naudojimu.
Privatumo politika. Sąlygos ir taisyklės.