Atnaujinta: 2025 m. kovo 24 d.
1.1. Šios bendrosios trumpalaikės automobilių nuomos sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja teisinius santykius tarp automobilių nuomos paslaugas teikiančio asmens, nurodyto šių Sąlygų 1.4.1. punkte, (toliau – Nuomotojas) ir paslaugų gavėjo – fizinio arba juridinio asmens (toliau – Klientas), kuriam Nuomotojas suteikia teisę laikinai naudotis automobiliu už atlygį.
1.2. Šios Sąlygos yra neatskiriama automobilių nuomos sutarties dalis ir taikomos visiems trumpalaikės automobilių nuomos sandoriams, sudaromiems per Nuomotojo interneto svetainę www.driveo.lt. Sutartis tarp Nuomotojo ir Kliento laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas, interneto svetainėje pateikdamas rezervaciją, pažymi, kad susipažino su šiomis Sąlygomis ir su jomis sutinka. Kai Klientas yra Vartotojas, ši sutartis laikoma sudaryta nuotoliniu būdu, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso bei Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatomis.
1.3. Klientas, rezervuodamas automobilį per interneto svetainę www.driveo.lt, patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis, jas supranta ir įsipareigoja jų laikytis.
1.4. Šiose Sąlygose vartojamos sąvokos:
1.5. Jei Klientas yra laikomas Vartotoju, bet kuri šių Sąlygų nuostata, kuri pažeidžia vartotojų teisių apsaugą reglamentuojančius teisės aktus, netaikoma tokia apimtimi, kuri prieštarauja privalomosioms teisės aktų normoms. Tokiu atveju taikomos teisės aktų nuostatos.
1.6. Nuomotojas turi teisę keisti šias Sąlygas vienašališkai, paskelbdamas naują Sąlygų redakciją interneto svetainėje www.driveo.lt. Atnaujintos Sąlygos taikomos naujai sudaromiems nuomos sandoriams nuo jų paskelbimo dienos.
1.7. Kliento rezervacijos metu pasirinktos nuomos sąlygos, įskaitant nuomos laikotarpį, automobilio kategoriją, papildomas paslaugas (pvz., papildomą draudimą, papildomus kilometrus, automobilio pristatymą ne darbo valandomis, vaikišką kėdutę, papildomą vairuotoją ir kt.), taip pat pateikti Kliento duomenys (vardas, pavardė, kontaktai, mokėjimo būdas ir kt.) laikomi sudėtinėmis individualios nuomos sutarties dalimis. Šios pasirinktos sąlygos kartu su šiomis Bendrosiomis sąlygomis sudaro visą nuomos sutartį tarp Nuomotojo ir Kliento.
1.8. Kliento pateikiami Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Nuomotojo patvirtinta Privatumo politika, su kuria Klientas supažindinamas teikdamas rezervaciją interneto svetainėje www.driveo.lt. Klientas patvirtina, kad susipažino su Privatumo politika ir sutinka su joje nurodytomis duomenų tvarkymo sąlygomis.
2.1. Automobilio nuomos rezervacija atliekama interneto svetainėje www.driveo.lt, užpildant pateiktą paraiškos formą, kurioje Klientas pasirenka nuomos laikotarpį, automobilio kategoriją ar modelį, papildomas paslaugas, pateikia asmens duomenis ir kitą rezervacijai reikalingą informaciją.
2.2. Kliento tapatybė gali būti nustatoma naudojantis trečiųjų šalių paslaugomis ar kitais skaitmeniniais identifikavimo sprendimais, siekiant užtikrinti asmens, siekiančio pateikti automobilio rezervaciją, tapatybę.
2.3. Pateikdamas rezervaciją, Klientas įsipareigoja:
2.4. Sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas pateikia rezervaciją per interneto svetainę ir pažymi, kad sutinka su šiomis Sąlygomis, o Nuomotojas patvirtina rezervaciją Klientui elektroniniu paštu ar per interneto sistemą. Nuomotojas turi teisę nepatvirtinti rezervacijos, jei Klientas neatitinka reikalavimų, nėra galimo automobilio arba kyla pagrįstų abejonių dėl Kliento mokumo ar patikimumo.
2.5. Klientas, rezervuodamas automobilį, patvirtina, kad jis (ar papildomas vairuotojas) atitinka minimalius reikalavimus: yra ne jaunesnis kaip 21 metų amžiaus, turi ne trumpesnį kaip 2 metų galiojančio vairuotojo pažymėjimo stažą ir neturi galiojančių teisės vairuoti apribojimų. Nuomotojas turi teisę reikalauti pateikti atitinkamus dokumentus prieš perduodant automobilį.
2.6. Visi Kliento rezervacijos metu pateikti pasirinkimai (įskaitant automobilio modelį, laikotarpį, papildomas paslaugas, draudimo pasirinkimą ir kt.) laikomi individualiomis sutarties sąlygomis ir įgyja teisinį privalomumą nuo sutarties sudarymo momento.
2.7. Kiekvienai rezervacijai taikomas ridos limitas, kuris nurodomas rezervacijos metu. Klientui viršijus nustatytą ridos limitą, taikomas papildomas mokestis – [x] EUR už kiekvieną viršytą kilometrą.
2.8. Jeigu Klientas nevykdo rezervacijoje ir/ar Sutartyje numatytų įsipareigojimų, arba jei Nuomotojui kyla pagrįstų abejonių dėl Kliento gebėjimo įvykdyti Sutartį, Nuomotojas turi teisę vienašališkai atsisakyti patvirtinti arba vykdyti rezervaciją, nepratęsti nuomos, taip pat susigrąžinti automobilį anksčiau nei pasibaigus nuomos terminui.
2.9. Klientas privalo prieš atsiimdamas automobilį pateikti Nuomotojui šiuos galiojančius dokumentus:
2.10. Automobilį gali vairuoti tik Klientas arba rezervacijos metu nurodytas Papildomas vairuotojas, kuris atitinka šiose Sąlygose nustatytus reikalavimus. Jei Klientas yra juridinis asmuo, automobilį gali vairuoti tik įmonės darbuotojas, turintis teisę vairuoti įmonės transporto priemones ir įgaliojimą tai daryti. Klientas atsako už visus vairuotojo veiksmus, taip pat už galimą žalą ar pažeidimus, padarytus automobilio naudojimo metu.
2.11. Minimalus nuomos terminas – 24 valandos. Trumpesnis naudojimosi laikotarpis nekeičia bendros kainos.
2.12. Nuomos laikotarpis skaičiuojamas nuo faktiško automobilio perdavimo Klientui iki grąžinimo Nuomotojui momento.
3.1. Klientas turi teisę atšaukti rezervaciją prieš automobilio perdavimą Klientui remiantis žemiau nurodytomis sąlygomis:
3.2. Klientas gali kreiptis dėl rezervacijos keitimo (datos, paslaugų, automobilio) likus ne mažiau kaip 24 valandoms iki rezervacijos pradžios. Nuomotojas pasilieka teisę patenkinti ar atmesti pakeitimo prašymą, priklausomai nuo automobilių prieinamumo.
3.3. Klientas gali pateikti prašymą dėl rezervacijos pratęsimo, tačiau galimybė ją pratęsti priklauso nuo automobilio prieinamumo ir laikoma galiojančia tik gavus Nuomotojo patvirtinimą.
3.4. Nuomotojas turi teisę atšaukti Kliento rezervaciją šiais atvejais:
3.5. Nuomotojas atšaukia rezervaciją ir vienašališkai nutraukia Sutartį be atskiro įspėjimo, jeigu Klientas neatvyksta pasiimti automobilio per 2 (dvi) valandas.
3.6. Jeigu Nuomotojas atšaukia rezervaciją dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Kliento, visa sumokėta suma grąžinama Klientui ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną, nebent Šalys susitaria dėl kito sprendimo (pvz., kito automobilio, kitos datos ar kompensacijos).
4.1. Automobilis perduodamas Klientui ir grąžinamas Nuomotojui šalių rezervacijoje sutartu laiku ir vietoje. Tiksli perdavimo/grąžinimo vieta nurodoma rezervacijos formoje. Automobilio perdavimas ir grąžinimas įforminamas Automobilio perdavimo–priėmimo aktu, kuris gali būti sudaromas elektronine forma (pvz., per mobiliąją programėlę ar el. paštą).
4.2. Automobilis perduodamas Klientui techniškai tvarkingas, švarus iš išorės ir vidaus, su pilnu degalų baku, su visais privalomaisiais priedais (pvz., automobilio dokumentais, draudimo liudijimu, atsarginiu ratu, vaistinėle ir kt.).
4.3. Bet kokie matomi automobilio defektai ar pažeidimai nurodomi automobilio perdavimo akte. Klientas privalo apžiūrėti automobilį prieš pradėdamas juo naudotis ir įsitikinti, kad visi defektai yra pažymėti akte. Pastebėjus nepažymėtus defektus ar pažeidimus, Klientas privalo apie juos informuoti Nuomotoją automobilio perdavimo metu.
4.4. Jei automobilis perduodamas ne Darbo valandomis ir (ar) be Nuomotojo atstovo dalyvavimo, Klientas privalo nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 valandą nuo automobilio atsiėmimo, sufotografuoti visus matomus defektus (jei tokių yra) ir pateikti juos Nuomotojui bet kuriomis ryšio priemonėmis (el. paštu, SMS, per platformą ar kt.).
4.5. Neinformavus Nuomotojo apie defektus (Sąlygų 4.3., 4.4. punktai), laikoma, kad automobilis perduotas Klientui be defektų, o vėliau nustatyti pažeidimai laikomi atsiradusiais Kliento naudojimo metu.
4.6. Jei Klientas nepasirašo perdavimo akto, bet faktiškai priima ir pradeda naudotis automobiliu, laikoma, kad aktas yra sudarytas vienpusiškai ir turi tokią pačią teisinę galią.
4.7. Klientas įsipareigoja grąžinti automobilį tokios pačios būklės, kokios jis buvo perduotas, atsižvelgiant į natūralų nusidėvėjimą, kaip tai suprantama pagal šių Sąlygų 4.14. punktą. Kartu turi būti grąžinti visi automobilio priedai, dokumentai, raktai. Automobilis turi būti švarus, o degalų bako lygis – toks pat, kaip perdavimo metu, jei nenurodyta kitaip.
4.8. Klientas turi galimybę už papildomą mokestį pasirinkti automobilio pristatymą ar grąžinimą ne Darbo valandomis arba savaitgaliais. Ši paslauga įkainojama pagal galiojantį įkainį, nurodytą rezervacijos metu.
4.9. Kartu su automobiliu Nuomotojas Klientui perduoda automobilio užvedimo raktą (arba raktus), automobilio registracijos liudijimą, privalomosios techninės apžiūros dokumentą, transporto priemonių valdytojų įprastinės civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimo kopiją ir draudimo taisykles. Automobilio grąžinimo metu Klientas privalo juos grąžinti Nuomotojui.
4.10. Jei Klientas grąžina automobilį be pilno degalų bako, taikomas papildomas mokestis – [x] EUR už litrą degalų. Kuro kiekis apvalinamas 5 litrų tikslumu Nuomotojo naudai, nebent nurodyta kitaip.
4.11. Pasibaigus nuomos laikotarpiui, grąžinant automobilį Nuomotojui, Klientas privalo užtikrinti, kad automobilio vidus būtų visiškai išvalytas (be šiukšlių, dėmių, asmeninių daiktų ir kvapų), o automobilio išorė būtų tokios būklės, kokia buvo perduodant automobilį, nebent būtų kitaip susitarta su Nuomotoju. Jeigu šis įsipareigojimas nevykdomas, Klientui gali būti taikomi papildomi automobilio plovimo ar salono valymo mokesčiai.
4.12. Jei Klientas vėluoja grąžinti automobilį ilgiau nei 3 valandas nuo rezervacijoje nurodyto laiko ir apie tai neinformuoja Nuomotojo, laikoma, kad automobilis negrąžintas laiku, ir taikomos šiose Sąlygose numatytos pasekmės bei mokesčiai, nustatyti Atsakomybės skyriuje (7 skyrius).
4.13. Jei Klientas negrąžina automobilio per 24 valandas nuo rezervacijoje nurodyto grąžinimo termino pabaigos ir apie tai nepraneša Nuomotojui, Nuomotojas turi teisę kreiptis į policiją dėl automobilio galimos vagystės.
4.14. Vertinant automobilio būklę nuomos laikotarpio pabaigoje, Nuomotojas vadovaujasi Lietuvos autoverslininkų asociacijos parengta "Natūralaus ir nenatūralaus automobilio nusidėvėjimo įvertinimo atmintine", kuri laikoma neatskiriama šių Sąlygų dalimi. Klientas, sudarydamas sutartį, laikomas susipažinusiu su šia atmintine. Aiškumo dėlei Šalys pažymi, kad natūraliu nusidėvėjimu nėra laikomi šie pažeidimai (įskaitant, bet neapsiribojant):
5.1. Klientas privalo naudotis automobiliu atsakingai, laikydamasis šių Sąlygų, Kelių eismo taisyklių bei automobilio gamintojo rekomendacijų.
5.2. Klientas privalo:
5.3. Klientui draudžiama:
5.4. Sąlygų 5.3. punkte nurodytų draudimų pažeidimas yra laikomas esminiu Sutarties pažeidimu, dėl kurio Nuomotojas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį.
5.5. Nuomotojas turi teisę:
5.6. Klientas atsako už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus, susijusius su automobilio naudojimu nuomos laikotarpiu, taip pat už visus pažeidimus, padarytus Papildomų vairuotojų ar kitų asmenų, kuriems Klientas leido naudotis automobiliu.
5.7. Automobiliui sugedus ar patekus į eismo įvykį, Klientas privalo nedelsdamas informuoti Nuomotoją telefonu ar el. paštu, nurodytu interneto svetainėje, ir negali savavališkai pradėti remonto. Gedimai gali būti šalinami tik Nuomotojo nurodytame ar suderintame servise. Nuomotojas, atsižvelgdamas į situaciją, gali suteikti techninę pagalbą arba organizuoti automobilio pakeitimą kitu tos pačios ar artimiausios klasės automobiliu.
5.8. Klientui draudžiama keisti automobilio detales, komponentus, atlikti bet kokius perdarymus ar modifikacijas be Nuomotojo išankstinio rašytinio sutikimo.
5.9. Išvykti su automobiliu už Lietuvos Respublikos ribų galima tik iš anksto gavus rašytinį Nuomotojo sutikimą. Tokios kelionės gali būti apmokestinamos papildomai. Klientas atsako už visus mokesčius, leidimus ir draudimus, reikalingus užsienyje.
5.10. Visi kelių, stovėjimo ar kiti administraciniai mokesčiai, taip pat baudos už Kelių eismo taisyklių ar kitų teisės aktų pažeidimus, tenka Klientui, net jei jie nustatomi pasibaigus nuomos terminui.
5.11. Automobilyje gali būti įdiegta GPS (globalinė padėties nustatymo sistema) sistema, skirta apsaugos ir logistikos tikslais. Klientas, sudarydamas nuomos sutartį, susipažįsta, kad Nuomotojas gali naudoti šią informaciją tik teisėto intereso tikslais, susijusiais su nuomos vykdymu ir transporto priemonės valdymu.
5.12. Gyvūnus automobilyje leidžiama vežti tik transportavimo krepšiuose arba su Nuomotojo išankstiniu sutikimu. Pažeidus šią sąlygą, gali būti taikomas papildomas automobilio salono valymo mokestis.
6.1. Nuomos kaina apskaičiuojama Kliento rezervacijos metu pagal pasirinktą automobilio kategoriją, nuomos trukmę ir papildomas paslaugas. Nuomos kaina nurodoma Klientui prieš pateikiant galutinę rezervaciją.
6.2. Klientas privalo sumokėti visą nuomos kainą ir Užstatą prieš atsiimdamas automobilį. Mokėjimas atliekamas elektroniniu būdu per Nuomotojo nurodytą mokėjimo platformą ar kitais leidžiamais būdais, nurodytais svetainėje www.driveo.lt.
6.3. Užstato dydis yra 250 EUR (du šimtai penkiasdešimt eurų), ir yra skirtas Nuomotojo interesų apsaugai: padengti galimai padarytą žalą, papildomas išlaidas ar pan. Užstatas grąžinamas Klientui per 5 darbo dienas nuo automobilio grąžinimo, jei nebuvo nustatyta šių Sąlygų pažeidimų ar papildomų mokėtinų sumų.
6.4. Į nuomos kainą įskaičiuojama:
6.5. Klientas privalo papildomai apmokėti:
6.6. Juridiniams asmenims, pateikusiems teisingus įmonės rekvizitus rezervacijos metu, sąskaita faktūra išrašoma ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo.
7.1. Klientas yra visiškai atsakingas už automobilį nuo jo perdavimo momento iki grąžinimo Nuomotojui, įskaitant ir atvejus, kai automobilis negrąžintas laiku.
7.2. Klientas atsako už:
7.3. Klientas privalo pateikti teisingus duomenis (asmens dokumentą, vairuotojo pažymėjimą, įmonės rekvizitus ir pan.). Už neteisingai pateiktą informaciją Klientas atsako pagal įstatymus ir šias Sąlygas.
7.4. Tais atvejais, kai žala ar nuostoliai atsiranda dėl Kliento kaltės, netinkamo automobilio naudojimo ar šių Sąlygų pažeidimo, Klientas įsipareigoja atlyginti Nuomotojui:
7.5. Netinkamu automobilio naudojimu laikomas ir važiavimas be pakankamo tepalų lygio, perkaitinimas, važiavimas su per mažai oro padangose, mechaninės pavarų dėžės ar variklio pažeidimai dėl eksploatacinių reikalavimų nesilaikymo.
7.6. Jeigu įvykis pripažįstamas draudiminiu ir Klientas laikėsi visų pranešimo ir bendradarbiavimo pareigų, atsakomybė Klientui taikoma tik išskaitos (franšizės) dydžiui, arba netaikoma visai, jei buvo įsigytas papildomas draudimas. Žalos atveju Nuomininkas įsipareigoja padengti remonto išlaidas arbą išskaitą (franšizę), priklausomai kuri suma yra mažesnė.
7.7. Jei Klientas įsigijo papildomą draudimą (pvz., pilną draudimą su 0 EUR franšize), jo atsakomybė dėl žalos apribojama pasirinktos draudimo opcijos sąlygomis. Franšizės dydis ir taikymo principai nurodomi rezervacijos metu.
7.8. Klientas privalo apie eismo įvykį, žalą ar kitą draudiminį įvykį pranešti Nuomotojui ne vėliau kaip per 1 darbo dieną. Nepranešus arba veikusius aplaidžiai, laikoma, kad draudimo apsauga negalioja ir Klientas atsako visa apimtimi.
7.9. Klientas privalo imtis visų protingų veiksmų, galinčių sumažinti Nuomotojui galinčius atsirasti nuostolius.
7.10. Jei Nuomininkas praleidžia bet kokios pagal Sutartį mokėtinos sumos mokėjimo terminą, už kiekvieną uždelstą dieną moka Nuomotojui 0,02% dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną.
7.11. Jei Klientas negrąžina automobilio laiku, Klientui taikomos netesybos, lygios vienos dienos nuomos kainai už kiekvieną pavėluotą dieną, jei automobilis negrąžinamas ilgiau kaip 3 val. po nustatyto termino.
7.12. Klientas atsako už visas baudas, rinkliavas, kelių mokesčius, stovėjimo mokesčius ir kitus mokėjimus, patirtus automobilio naudojimo laikotarpiu, taip pat už Kelių eismo taisyklių ar kitų teisės aktų pažeidimus. Tai apima ir pažeidimus, apie kuriuos Klientas arba Nuomotojas sužino po automobilio grąžinimo.
7.13. Klientas įsipareigoja informuoti Nuomotoją apie visas jo žinomas baudas ar mokesčius, gautus nuomos metu.
7.14. Jeigu Nuomotojas gauna baudą, pranešimą apie pažeidimą ar kitą mokėjimo reikalavimą, susijusį su Kliento veiksmais nuomos laikotarpiu, Nuomotojas turi teisę:
7.15. Nuomotojas neatsako už:
8.1. Visi Nuomotojo automobiliai yra apdrausti:
8.2. Kiekvienai nuomai gali būti taikomas standartinis išskaitos (franšizės) dydis, kuris nurodomas rezervacijos metu. Klientui siūloma galimybė įsigti papildomą draudimą (pvz., pilną draudimą), sumažinantį išskaitos (franšizės) dydį iki 0 EUR. Tokiu atveju Klientas neatsako už žalą ar nuostolius, išskyrus atvejus, nurodytus šių Sąlygų 6 skyriuje.
8.3. Jei Klientas tinkamai įsigijo papildomą draudimą ir laikėsi šių Sąlygų, Kliento atsakomybė dėl žalos Nuomotojo automobiliui yra apribojama sumokėtu draudimo įnašu, ir papildomai jam netaikomi žalos atlyginimo reikalavimai, išskyrus atvejus, kai:
8.4. Įvykus eismo įvykiui, vagystei ar kitam draudiminiam įvykiui, Klientas privalo:
8.5. Draudimo apsauga netaikoma, jeigu:
8.6. Jei draudimo bendrovė atsisako išmokėti draudimo išmoką dėl Kliento kaltės, visa atsakomybė tenka Klientui.
8.7. Visų Nuomotojo automobilių naudotojams nuomos laikotarpiu suteikiama techninė pagalba kelyje 24/7. Ši paslauga teikiama visoje Lietuvos teritorijoje ir yra įskaičiuota į nuomos kainą, papildomas mokestis už ją netaikomas.
9.1. Nuomotojas turi teisę vienašališkai nutraukti Nuomos sutartį be išankstinio įspėjimo, jeigu Klientas:
9.2. Klientui gavus pranešimą apie sutarties nutraukimą el. paštu ar SMS žinute, jis privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 1 darbo dieną, grąžinti automobilį kartu su visais dokumentais, rakteliais ir priedais į Nuomotojo nurodytą vietą.
9.3. Klientas turi teisę nutraukti Sutartį anksčiau laiko, tačiau:
9.4. Šalys taip pat gali nutraukti sutartį tarpusavio susitarimu.
10.1. Šios Sąlygos yra neatskiriama Sutarties dalis ir taikomos visiems Klientams, pateikusiems automobilio rezervaciją per svetainę www.driveo.lt.
10.2. Klientas, pateikdamas rezervaciją, patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis, suprato jas ir įsipareigoja jų laikytis.
10.3. Nuomotojas turi teisę bet kada atnaujinti ar pakeisti šias Sąlygas, paskelbdamas jų naują redakciją svetainėje. Atnaujintos Sąlygos taikomos naujoms rezervacijoms, pateiktoms po jų paskelbimo.
10.4. Visi ginčai ar nesutarimai tarp Kliento ir Nuomotojo sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisme.
10.5. Sąlygos sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Sąlygoms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
10.6. Kai Klientas yra Vartotojas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsniu, Vartotojas, manantis, kad Nuomotojas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, raštu gali kreiptis į Nuomotoją ir nurodyti savo reikalavimus, išskyrus atvejus, kai Vartotojas tiesiogiai kreipiasi į teismą. Vartotojas privalo kreiptis į Nuomotoją ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kurią Vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą. Nuomotojas neatlygintinai išnagrinėja Vartotojo kreipimąsi ir, jeigu nesutinka su Vartotojo reikalavimais, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai ar Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikia Vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos pridedamos prie Nuomotojo atsakymo Vartotojui. Tais atvejais, kai Nuomotojas netenkina Vartotojo reikalavimų arba juos tenkina iš dalies, Nuomotojo atsakyme pateikiama informacija apie vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektą, kompetentingą spręsti vartojimo ginčą.
10.7. Prašymą/skundą dėl paslaugos Vartotojas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 85 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).
UAB DRIVEO
Sandraugos g. 20, LT-52100 Kaunas
Į.k.: 307040494
PVM m. k.: LT100017426116
Šiaulių bankas: LT64 7189 9000 5246 7684
Mes naudojame slapukus, kad užtikrintume Jums geriausią patirtį mūsų svetainėje. Daugiau informacijos apie tai, kaip naudojame slapukus, rasite mūsų slapukų politikoje.
Spausdami "Sutinku", Jūs sutinkate su mūsų slapukų naudojimu.
Privatumo politika. Sąlygos ir Taisyklės.